Rock ‘n’ Roll Highschool kan ook de (pre-)productie & promotie van jouw evenement verzorgen, zowel online als offline.

Productie.

We kunnen adviseren bij de conceptontwikkeling, de pre-productie doen, de productie uitvoeren, of gewoon het hele traject van concept bedenken, opzetten en uitvoeren overnemen. Zo werken we veel samen met Rotown en deden we klussen voor o.a. Edison Pop. Ook organiseren we eigen evenementen zoals CBGB Fest, 1-2-3-40 jaar Ramones Festival en de Popquiz Marathon.

Promotie.

Naast de productie kunnen we ook (een deel van) de promotie uit handen nemen. We ondersteunen diverse partijen op vele vlakken. Zo werken we bijvoorbeeld aan Dutch Impact voor de volledige online promotie en daarnaast ontwerpen en leveren we het flyer/postermateriaal.

Wil je meer informatie over de mogelijkheden? Neem dan even contact met ons op via info@rocknrollhighschool.nl.