Wat we doen? Nou, een heleboel! Hieronder vind je een overzicht. Mocht je zelf heel iets anders nodig hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen, want wie weet kunnen we je daar ook nog wel bij helpen…

Onze werkzaamheden:

Rock ‘n’ Roll Highschool boekingen
Rock ‘n’ Roll Highschool verzorgt boekingen voor nationale en international bands.

Rock ‘n’ Roll Highschool evenementen
We organiseren festivals, muziekevenementen, popquizzen, de befaamde Popquiz Marathon en we zijn de initiator van Club Rock ‘n’ Roll Highschool.

Rock ‘n’ Roll Highschool writing
We schrijven en brengen eigen publicaties uit, zoals de vier bekende gratis glossy’s over de muziekindustrie: Sex, Drugs & Rock ‘n’ Roll Highschool en ons online magazine www.readingrocks.eu, waar je gratis artikelen kunt downloaden. Daarnaast zijn we ook in te huren voor redactioneel werk. We hebben onder andere geschreven voor Hermes House Band 25 jaar, de gids voor de Muzikantendag 2009, Rotterdam Rhythm & Rock en de brochure voor Holland Machinery. In 2017 verschijnt een spiksplinternieuwe editie van Sex, Drugs & Rock ‘n’ Roll Highschool.

Rock ‘n’ Roll Highschool marketing
Rock ‘n’ Roll Highschool kan ook de (pre-)productie en/of marketing van jouw evenement verzorgen.
We kunnen adviseren bij de conceptontwikkeling, een onderdeel organiseren, de preproductie doen, de productie uitvoeren, of alles van je overnemen. We deden eerder o.m. Dutch Impact (sunds Eurosonic Noorderslag 2011, daarna voortgezet op andere evenementen als SXSW, CMJ, The Great Escape en MaMa), de Popquiz Marathon, Edison Pop Sessions en Edison Etalage Pop.

Wil je meer informatie over onze werkzaamheden, neem dan gerust contact met ons op!